„ BRUXELLES ȘI CALEA SPRE SUCCES”

 L’Association Internationale des Entreprises Créatives Belgia, Manifest Events s.r.l.,împreună cu inițiatorul proiectului, Satul Inteligent S.R.L., organizeaza în perioada 16-19 mai 2019, în Bruxelles, prima ediție a expoziției „ BRUXELLES ȘI CALEA SPRE SUCCES”, ExpoRomânia facilitează internaționalizarea afacerilor românești pe piața unică a UE. Forumul îşi propune să contribuie la dezvoltarea raporturilor interregionale, pentru realizarea proiectelor…

Details

Prima ediție a festivalului MoldoVia

Majoritatea producătorilor de vinuri din județul Iași și-au dat întâlnire sâmbăta 6 aprilie 2019 la prima ediție a festivalului MoldoVia. Acesta a fost organizat de Direcția pentru Agricultură Județeană Iași în parteneriat cu SC DASPET SRL Moţca şi 9 din cei mai importanţi producători de vinuri din judeţul Iaşi. Evenimentul s-a desfășurat în restaurantul pensiunii Cabana…

Details

Alimente interzise prin lege, în meniul grădiniţelor

Reporterii „Tinerete fara batranete” de la Digi 24 au analizat meniurile impreuna cu nutritionistii. Bazele alimentatiei sanatoase se pun in primii ani de viata. Exista si o lege care reglementeaza hrana copiilor in gradinite. Cu toate acestea, in meniurile celor mici se regasesc carne procesata, produse de patiserie sau dulciuri, care nu au ce cauta…

Details

„Recomandat Optimum Cibum” – Marca generata de satisfactia si aprecierea consumatorului

Asociatia Consumatorilor de Produse Alimentare din Romania – “Optimum Cibum” confera firmelor cu activitate in zona alimentara o marca generata de satisfactia si aprecierea consumatorului: Marca „Recomandat Optimum Cibum”. Marca ROC face parte dintr-un program de evaluare autoasumat de catre beneficiar in raport cu  produsul/serviciul oferit consumatorului. Cu dorinta de a fi simplu, prietenos, eficient, Marca “Recomandat…

Details

Bonduelle, Borsec, Jidvei si Mega Image distinse cu premii Superbrands

Superbrands Romania, reprezentata pe piata locala de agentia de comunicare strategica BDR Associates, a acordat cateva premii interesante in cadrul unei gale pentru excelenta in branding.  Gala a dorit sa omagieze sarbatoarea Centenarului Romaniei  sub titlul stupid formulat in engleza “Brands Kingdom: 100 Years and Centuries Ahead”. Din zona alimentara au urcat pe scena companiile:  Bonduelle, Borsec,…

Details

In zona suplimentelor alimentare, Regulamentul European nu este respectat

Patronatul Roman al Industriei Suplimentelor Alimentare a solicitat Consiliului Roman pentru publicitate(RAC) si Consiliului National al Audiovizualului(CNA) un punct de vedere privind spoturile publicitare TV pentru suplimentele alimentare Colon Protect, Supramax Articulatii, Anticarcel, Apuretin, Aspasia, Bilomag, Climenum, Feminost, Sanohepatic, Eubiotic si Eubiotic Baby, Celadrin Forte, Bicorsan, Mesundra, Jabosgold, Genacol, Hepamix, Curcumin 95, Cof 1200, Cymbio,…

Details

De sarbatori, locuitorii din urban vor cheltui pentru produsele alimentare 685 lei

Bugetul total (Craciun si Revelion) alocat pentru Sarbatorile din acest an este estimat la 1.717 lei, o parte semnificativa fiind directionata achizitionarii de produse alimentare, arata studiul „Cumparaturile de Sarbatori” realizat de Mednet Marketing Research Center. Locuitorii din urban vor cheltui, in medie, pentru produsele alimentare (carne, cozonac etc.) 685 lei, iar pentru cele nealimentare…

Details