Marca Restaurant “Recomandat Optimum Cibum”

Cum obtineti Marca Restaurant „Recomandat Optimum Cibum”?

rest 3In vederea obtinerii marcii “Restaurant Recomandat Optimum Cibum”, solicitantul trebuie sa formuleze o Cerere de Evaluare (DESCARCA DE AICI). Odata cu depunerea cererii catre Secretariatul “Optimum Cibum” se va achita si Taxa de Evaluare.

Pentru obtinerea Marcii , dupa etapa de evaluare, este necesara obtinerea unui punctaj de cel putin 7 pc dintr-un maxim de 10 puncte posibile. Criteriile de jurizare si evaluare sunt precizate in formularul de cerinte

Impartial si independent , Juriul ACPA Romania “Optimum Cibum” format din minim 3 persoane, va acorda la fiecare punct din grila de “Cerinte” un punctaj de la 0,00 la 1,00 fiind admise notari partiale , cu doua zecimale, functie de respectarea si indeplinirea cerintelor. Fiind vorba de o jurizare, criteriile de apreciere sunt subiective, dar bazate pe experienta si profesionalismul specialistilor “Optimum Cibum” .20150121_122020

In cazul in care nota obtinuta de Solicitantul de Marca “Restaurant Recomandat Optimum Cibum” este egala sau mai mare de 7,00, Secretariatul Optimum Cibum acorda pentru un an Marca, dupa achitarea taxei de acreditare, catre ACPA Romania Optimum Cibum, ONG dedicat consumatorului de produse alimentare din Romania.

 

Vezi pliant informativ*

Cerinte Restaurant  ROC

rest 21.Spatiul Interior- Spatiile Restaurantului sunt curate, in buna stare de functionare si intretinere, decorate si amenajate cu stil

2.Spatiul Exterior- La exterior Restaurantul are un design placut si o iluminare adecvata, vitrina fiind amenajata cu bun gust si cu o vizibilitate echilibrata, fara stridente si elemente kitsch

3.Aprovizionare- Restaurantul este bine aprovizionat cu alimente (ingrediente) proaspete si diversificate, in proximitatea unor fluxuri semnificative de consumatori, potentiali clienti. Restaurantul ofera consumatorilor preponderant produse culinare preparate in bucataria proprie.

4.Personalul- personalul Restaurantului este instruit, amabil, zambitor, protocolar, cu tinuta ingrijita; capabil sa ofere consumatorilor informatii utile despre produse. Preparatele culinare reflecta personalitatea si talentul Bucatarului Sef.

restaurant 15.Confort– Restaurantul este confortabil pentru consumator in ceea ce priveste ventilatia naturala sau mecanica, iluminatul interior, zgomotele si vibratiile produse de utilajele, mobilierul tehnologic, instalatiile acustice si de sonorizare.

6.Promoveaza un Mod de Viata Sanatos– Restaurantul sprijina si promoveaza retete cu produse agro-alimentare si preparate ecologice, traditionale sau bio(organice) fiind promotorul acelor preparate culinare bazate pe ingrediente de calitate, atent selectionate, combinate cu talent si abilitate, spre a configura bucate cu mare valoare culinara.

7.Marketing– Restaurantul aplica bune tehnici de marketing (reclama in cartier/oras, in mass-media sau Internet, retele de socializare, site propriu); are un logo de impact si un slogan usor de retinut, are un profil clar conturat fata de concurenta si ofera produse speciale (cum ar fi : produse pentru diabetici, specialitati internationale sau nationale, produse pentru persoanele cu alergii sau intoleranta la anumite tipuri de alimente, produse dintr-o anumita regiune geografica, etc.)

8.Implicare si Proiecte Sociale– Restaurantul este implicat in proiecte sociale, in promovarea unui mod de viata sanatos, a unui tip de alimentatie echilibrata. Utilizeaza diverse formule pentru reducerea risipei de alimente, aderarea la valorile unui mediu curat.

9. Personalitatea Antreprenorului- Restaurantul oglindeste personalitatea patronului; propune un concept unic, bine structurat, bazat pe o idee originala, aplicata cu generozitate si pretuire fata de consumatorul de produse alimentare.

DIPLOMA MARCA ALBOTA

Primul beneficiar al Marcii Restaurant ROC

10.Potential de dezvoltare– Restaurantul are potential de crestere, de extindere de la nivel local la nivel regional sau national.

 

Obs.1 Aceasta lista de cerinte nu se aplica in cazul Restaurantelor tip Catering sau al celor tip Franciza Internationala.

Obs. 2 Odata cu acordarea Marcii “Restaurant  Recomandat Optimum Cibum” , beneficiarul de marca poate folosi pe firma si pe toate materialele publicitare, interne sau externe, logo-ul corespunzator de Restaurant ROC.

Obs.3 ACPA Romania va pune la dispozitia beneficiarului de marca Diploma Restaurant  ROC, format A4, semnata de Consiliul Director20150121_121916

*Pliantul, cu acordul ACPA Romania „Optimum Cibum”, poate fi multiplicat si distribuit GRATUIT.