Marca „Recomandat Optimum Cibum”

BANUT MARCA OPTIMUMDe ce Marca „Recomandat Optimum Cibum”?

 A.C.P.A. Romania va invita sa participati la Programul “Recomandat Optimum Cibum”, un proiect menit sa consolideze increderea consumatorului roman in produsele si serviciile realizate de firme din Romania pentru romani.

Cu dorinta de a fi simplu, prietenos, eficient, Programul “Recomandat Optimum Cibum” se aplica firmelor sau institutiilor care activeaza in zone de interes agro-alimentar, cum ar fi: producatori, distribuitori, furnizori de servicii, magazine, firme catering, restaurante, baruri, scoli, gradinite, alte unitati de invatamant, asociatii.

Companiile care acceseaza Programul si dovedesc indeplinirea cerintelor de jurizare obtin dreptul de utilizare – pe o perioada de 12 luni – a Marcii „Recomandat Optimum Cibum”.

Comparativ cu certificarile obligatorii impuse de legislatia nationala , Marca „Recomandat Optimum Cibum” face parte dintr-un program de evaluare autoasumat de catre beneficiar in raport cu  produsul/serviciul oferit consumatorului.

DIPLOMA MARCA ALBOTAMarca “Recomandat Optimum Cibum” este o constructie novatoare aflata sub controlul direct al Societatii Civile, iar nu sub cel al statului sau al vreunei companii multinationale, si este exact instrumentul de marketing ce poate credibiliza activitatea firmelor care isi desfasoara activitatea in zona agro-alimentara.

Marca “Recomandat Optimum Cibum” se adreseaza  tuturor acelor intreprinzatori, care au o preocupare reala si consecventa pentru siguranta alimentara, pentru calitate, igiena, conservarea mediului, activitati care includ in strategiile lor si obiective de responsabilitate sociala fata de consumatorul roman.

 

OKCe beneficii aveti utilizand Marca “Recomandat Optimum Cibum”?

  • utilizare logo Recomandat Optimum Cibum in forma printata (materiale publicitare: stickere, pliante, Diploma Marcii, etc) sau in documentele de comunicare (antet,adrese oficiale, etc)
  • credibilizeaza activitatea firmei beneficiar de marca.
  • consolideaza reputatia.
  • creeaza impresie si efect puternic atat in lantul de furnizori, cat si in randul consumatorilor
  • diferentiaza produsul si/sau serviciul fata de concurenta prin promovarea unui set de indicatori autoimpusi
  • informeaza consumatorul “pe loc” despre calitatea produselor si/sau serviciilor recomandate de ACPA Romania
  • consultanta si asistenta pe zona de legislatie siguranta alimentara, protectia consumatorului, sanatate publica, igiena prin expertii ACPA Romania
  • consultanta si asistenta pe zona marketing/PR oferita de partenerii ACPA Romania